Radyo 45'lik

Çarşamba, Temmuz 19, 2017

Bugün Benim Doğum Günüm

Herkese Merhaba..!

Bugün benim doğum günüm. Tam 28 yaşında oldum. 30'a kaldı 2 sene. Daha önümde koca bir 2 sene olduğuna göre, bu yazıda benden afilli, ağır, kadı kadı laflar beklemeyin. Hala içimdeki çocuk yaşıyor. :)

Buradan sizlere sevgi dolu öpücüklerimi iletip, bu gün neler hissettiğimi anlatmak istiyorum.

Bundan tam 9 yıl önce Taksim'de Mr.Bliss isimli bir bar keşfetmiş ve her doğum günümü orada en çılgın partilerle kutlamıştım. Orada kutlanmamış doğum günü, doğum günü değildi benim için. :) Hala, acaba bir bara gitseydik daha iyi olmaz mıydı diye düşünmüyor da değilim, dermişim. :))

Bugün o kadar sıradan, o kadar normal bir gündü ki. Ama bir şey çok farklıydı, Bade.! Benim doğum günüm olduğunu bildiği için sabah uyandığımızdan itibaren beni tam bir prenses gibi hissettirdi. (Burada kalp var)

Beraber kuaförde süslendik, gezmeye gittik. Bana hediyeler aldı, tabii kendini unutmadı. :)) Sürekli "Seni seviyorum annecim, iyi ki doğdun." Diyip, sarılıp sarılıp öptü.

Şuan öyle mutlu ve huzur kaplıyım ki anlatamam.. İyi ki doğmuşumdan çok, iyi ki Bade'nin annesi olmuşum diyorum..

Sanki bugün, ilk doğum günüm..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder