Radyo 45'lik

Pazartesi, Kasım 03, 2014

Oğluma...

Oğluma (Ege Çağlayan)



"Biz hala büyümeye çalışıyoruz"

   Hani bir reklam filminde de diyor ya "babalık, annelik gibi içgüdüsel değil, sonradan öğreniyor insan." Sonradan öğrendiği içinde afallıyor. Ben sana babalığı anlatamam oğlum. O kadar tarifsiz bir duygu ki -hangi kelimelerin-  bu duygunun tarifinde kullanılacagını dahi daha bilmiyorum. Seni ilk gördüğüm zaman yaşadığım mutluluğu ve sen büyürken aynı zamanda beni büyütmeni sana bakınca ne gördüğümü kısaca anlatayım.

    Senin bana müjdelendiğin o gün dünyanın en mutlu insanı yapmıştın beni, korkumdan ilk kucağıma verdiklerinde alamamış öylece hayran hayran bakmıştım sana. Baba olmanın ne demek olduğunu o cennet kokunu içime ilk çektiğim zaman anlamıştım. Babalık zor zanaat evlat lafları arasında büyütmeye, seninle birlikte büyümeye başladım. Ilk "baba" dediğin zaman sanki ben yeniden doğmuştum, şiir gibi bir kelime ve sadece iki hece " BABA". Sen büyüyordun ve ben kendimi büyütmeye çalışıyordum. Ilk hasta olduğun ilk yüzünün neşesi söndüğü zaman, benim için zaman durmuştu. Hasta olan sen değildin sanki çünkü ben içimde yaşıyordum acıyı... Sen büyüyorsun ve biz hala büyümeye çalışıyoruz. Parkta salıncaktan düşende sen değilsin aslında biliyormusun, düştüm diye ağlayan da sen değilsin, düşünce sen canım yanardı benim...
   
    Sen büyüyorsun, ve dünyam sadece senin etrafında dönüyor ve sadece seninle şekillenip anlam kazanıyor.

   Sen benim geleceğimsin oğlum. Aynada ki yansımamsın. Yaşama sevincimsin. Can parçam diğer yarımsın... Biliyorum oğlum sana baba olmayı tam anlatamadım. Ama emin ol anlatmak istemefiğimden değil -anlatacak uygun kelimeleri- bulamadığımdan...


@bababilicafer  <<< Twitter

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder