Radyo 45'lik

Çarşamba, Eylül 21, 2016

Zaman Yolcusu

Bir makine bulmuşlar. Dünyanın en üstün buluşu bu. Tüm insanların "Keşke"lerini silecek, huzurla uyuma ve pürüzsüz bir mutluluk ile hayatlarına devam edeceklerini sağlayacak bir makine.

Makinenin içine giriyorsunuz, tarihi ayarlıyorsunuz hatta saati bile ayarlamanız mümkün. Ama o kadar ince detayı hatırlar mısınız, bilmem. Neyse, tarihi ayarlayıp başlat tuşuna basıyorsunuz. Fakat, gelecek tarihleri değil de geçmiş tarihleri ayarlamak zorundasınız.

Makine çalışıyor ve hooop, ayarladığınız tarihe geri döndünüz... Şimdiki aklınızla hem de.! Ne harika... İstediğiniz şeyleri değiştirip geri tuşuna basıyorsunuz ve yine kaldığınız yerden devam ediyorsunuz....

Bu makineye binip ilk neyi değiştirmek isterdiniz?

Elbette ki böyle bir buluş yok.! Ama ya olsaydı.? Hatalarınızı düzeltmek, keşkelerinizden arınıp vicdanınızı özgür bırakmak istemez miydiniz?

Ben istemezdim. Bu güne kadar aklımda hep bu makinenin hayali vardı. Düzelteceklerimin listesini bile yapmıştım, kafamda. Ama düşündüm de, olmaz. Öyle bir imkanım olsa bunu yapmazdım. Çünkü; şuanki aklımı, benliğimi, değerlerimi, kişiliğimi, hayat felsemi...vs. geçmişte yaşadığım hatalarım ve keşkelerim oluşturdu. Onlara bu günümü bile borçluyum. Eğer değiştirmiş olsaydım hiç bir acıyı tadamamış, hayattan hiç bir şey öğrenememiş olacaktım. Ne acı, silik bir hayat...

Bu sebeple de iyiki keşkelerim var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder