Radyo 45'lik

Salı, Kasım 21, 2017

Bade'nin Kitapları - 2

Uzun bir ara oldu ama, ikinci bölümü unutmadım. :)


Bulutlar Sıkılırsa
Öyle güzel resimleri var ki, bu kitaptan sonra ben bile bulut hastası oldum. :)

Mevsim geçişlerini, yağmurun oluşumunu o kadar eğlenceli bir dille anlatıyor ki ilk okumamızda bile Bade'nin hafızasına kazınmıştı.


O Senin Değil Serkan

Olay ve sonuç ilişkisini anlatan bir kitap. Bu kitabı tamamen çocuğunuz yönetiyor. Her sayfada ayrı bir olay var bu olay karşısında sen olsan ne yapardın sorusu var ve seçenekler var. Böylelikle çocuğunuz, doğru davranışı bulmayı öğrenmiş oluyor.


Pamuk Prenses Ve Yedi Cüceler

Ben 3 boyutlu kitapları çok seviyorum. Çünkü daha çok hikayenin içine girmiş hissediyorsunuz. Özellikle çocuğunuz okuma bilmese bile kendi hikayeyi anlatabiliyor resimlerle. Hatta başka hikayeler bile yazabiliyor kendince. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder