Radyo 45'lik

Salı, Ağustos 15, 2017

Sohbet Odası

Hadi, burası bir sohbet odası olsun. Benim nick'im; gökkuşağı. Ya senin ki? :)

Hatırlarsınız biliyorum, eskiden sohbet siteleri vardı. Boş boş konuşmaya, kendimi farklı tanıtmaya, olduğum yerden bir an olsun ayrılmaya ihtiyaç duyardım. Tabii sapıklar o zamanlar da peşimizi bırakmazdı. ;))

Şimdi ise bloglar var. Bir nevi sohbet havasında, bir odaya girmiş gibi yazan kişinin penceresine alıyor sizi. Sapıklar yok.! :) Konular kaliteli, öğretici. Kimi ise sadece içini döküyor.

Ben eskiden yemek tarifleri, alışveriş tiyoları verirdim. Ne günlerdiiii... :) Şimdi anne olduğum için gündemim, yazdıklarım, hep çocuklar üzerine oldu. Mesela şuan bu yazıyı yazarken bile, acaba bundan sonra hangi ebeveynlik hikayemi anlatsam diye düşünüyorum.

Hayat yaşlanmak için çok uzun, yaşamak içinse çok kısa..

Eskiden yaptığım bir çok şeyi özlüyorum. Babam hep eski anılarını anlatırdı, yaşım 15 - 16 iken çok sıkılırdım. Şimdi onun özlemlerini anlıyor, keşke yine eskileri anlatsa diye de can kulağıyla dinliyorum.

Yani demem o ki, insanı yaşatan hatıralardır. Eminim ki herkesin güzel ve kötü anıları var fakat, siz sadece güzel olanları hatırlayın. Sık sık eski resimlere bakın o günleri birer kere daha yaşayın. Zaman bizi alıp götürse de biz hep güzel günlerde kalalım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder